Belediye Başkanımız Ankara’dan Müjde İle Döndü 12 Mayıs 2025, 11:24
Belediye Başkamız Ahmet Oğuz Bakır geçtiğimiz günlerde Ankara’daki programı kapsamında Gençlik ve Spor Bakanımız Sayın Osman Aşkın Bak ile bir görüşme gerçekleştirdi. Bu görüşme neticesinde ilçemiz için gençlik merkezi yapılmasını talep eden Belediye Başkanımız Ahmet Oğuz Bakır görüşmenin olumlu sonuçlandığını, önümüzdeki günlerde tekrar Ankara’ya giderek protokol imzalayacağını duyurdu.
Belediye Bakanımız Ahmet Oğuz Bakır gençlik merkezinin Uluborlu’ya hayırlı olmasını temenni ederek, çalışmaların en kısa sürede başlayacağını söyledi. Belediye Başkanımız bu süreçte kendisinden desteklerini esirgemeyen Gençlik ve Spor Bakanımız Sayın Osman Aşkın Bak’a, Milletvekillerimiz Sayın Mehmet Uğur Gökgöz, Av. Osman Zabun’a ve AK Parti Isparta İl Başkanı Furkan Cem Er’e teşekkür etti.
DIĞER HABERLER
-
Uluborlu’da 19 Mayıs Coşkusu: Gençlerin Enerjisi Bayrama Damga Vurdu
20 Mayıs 2026, 15:28 -
Uluborlu’da Hıdırellez Coşkusu: Baharın Bereketi Gönülleri Isıttı
20 Mayıs 2026, 14:50 -
Minik Öğrenciler Yazar Merve Aktekin Bayar ile Buluştu
20 Mayıs 2026, 14:31 -
Uluborlu’nun Geleceği İçin Ankara’da Önemli Temaslar
20 Mayıs 2026, 14:19 -
BAMKOM’dan Uluborlu'ya Teknoloji Farkındalığı Programı
27 Nisan 2026, 16:46 -
Uluborlu’da 23 Nisan Coşkusu
24 Nisan 2026, 12:51 -
Gençlik Merkezi İnşaatında Kurban Kesimi
20 Nisan 2026, 13:49 -
Uluborlu Yaşam Kent Yapı Kooperatifinde Program Düzenlendi
15 Nisan 2026, 16:13 -
İzmir’de Uluborlular Buluşması: Birlik ve Dayanışma Vurgusu
13 Nisan 2026, 11:36 -
Uluborlu’dan Ankara’ya Önemli Ziyaret
10 Nisan 2026, 13:50

